Vuoden SKOlainen

SKOn hallitus on valinnut vuodesta 2022 alkaen vuoden SKOlaisen. Vuoden SKOlaiseksi voidaan valita SKOn jäsen, joka on omassa työssään ja toiminnassaan osoittanut olevansa reilu kollega ja positiivinen voimavara työyhteisössä.

Vuoden SKOlainen 2024 – Jarkko Uusitalo, Koulutuskeskus JEDU, Piippola

Jarkon kanssa on helppo tehdä töitä. Hän on helposti lähestyttävä asiassa kuin asiassa ja hän on asiallinen sekä ystävällinen kaikkia kohtaan. Jarkko on positiivisella asenteellaan mainio lisä työyhteisöömme ja sujahtaa sopivasti työyhteisömme omanlaatuiseen huumoriin. On mahtava, että hän uutena opena piti heti ay-toimintaa tärkeänä ja liittyi jäseneksi. Hän on osoittanut myös kiinnostusta aktiivijäseneksi lupautumalla rohkeasti varajäseneksi jäsenyhdistyksemme hallitukseen.

Vuoden SKOlainen 2023 – Mirva Tapaninen, Lapin ammattikorkeakoulu, Rovaniemi

TKI-asiantuntija Mirva Tapanisessa yhdistyy rautainen ammattitaito ja rauhallinen, yhteistyökykyinen ja ratkaisukeskeinen luonne sekä loistava huumorintaju. Omassa matkailualan hanketiimissä Mirvaa pidetään todellisena tukipilarina sekä reiluna ja mukavana työkaverina.

Vuoden SKOlainen 2022 – Ulla Kärnä, Karelia-ammattikorkeakoulu, Joensuu
Lehtori Ulla Kärnä on aina ystävällinen ja valmis auttamaan, myös kiireisinä aikoina. Ulla nostaa rohkeasti esille kollegoiden kanssa havaittuja työyhteisön ja työpaikan kehittämiskohteita. Hän sanoo monesti ääneen sen, mitä muut ajattelevat. Ulla osaa kääntää negatiivisenkin asian räväksi nauruksi siten, että kaikki voivat lähteä tilasta pois vähintäänkin hieman hymyillen.