Tavataan SKO-päivillä Kuopiossa 8.-10.4.2022!

Perinteisiä SKO-päiviä vietettiin edellisen kerran vuonna 2018 Joensuussa, jolloin olin itse mukana järjestämässä päiviä. Tämän jälkeen olen odottanut pääseväni osallistumaan päiville vain vierailijana, ilman järjestäjän vastuuta. Nyt pienen tauon jälkeen on viimeinkin uusien SKO-päivien aika.

SKO Savo ry on tehnyt hienoa suunnittelutyötä upeiden päivien eteen. Päivien teemana on ”Kestävä tulevaisuus ja hyvinvointi”. Useista ohjelmanumeroista voi mainita esimerkiksi ”Nukkumalla menestykseen” aiheisen luennon perjantaina ja ”Nauruterapiaa” aiheisen työpajan lauantaina. Lisäksi ohjelmassa on vanhojen ja uusien tuttujen kanssa verkostoitumista ja virkistäytymistä. Tapahtuman kruunaa ohjelman mukaan lauantai-illan juhlagaala.

Itse kävin ensimmäistä kertaa SKO-päivillä Seinäjoella vuona 2014, kun innokkaat skolaiset tarpeeksi painostivat ja houkuttelivat osallistumaan. Muistan hieman yllättyneeni siitä, että osallistumista ei pitänytkään katua. Päivät olivatkin kaikin puolin antoisat. Suosittelenkin lämpimästi kaikille SKO-päiville osallistumista.

Kuopio on erinomaisesti saavutettavissa esimerkiksi junalla, autolla ja lentokoneella, minkä lisäksi myös itse kaupungissa riittää nähtävää ja koettavaa. Ilmoittaudu mukaan SKO-päiville osoitteessa sko-paivat.fi ja ota mukaasi myös skolainen kaveri.

Nähdään pian Kuopiossa!

Atte Korte